وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب

 iWatch Concept

iWatch Concept
 

به دنبال مشخص شدن زمام معرفی ساعت هوشمند سامسونگ در ۴ سپتامبر به همراه گلکسی نوت 3،سامسونگ توانسته‌ است برای اولین بار در عرضه‌ی محصول جدید از اپل پیشی بگیرد تا هر دو شرکت را وارد فاز جدیدی از رقابت کند. 

 

ظاهرا اپل در راه ساخت iWatch با مشکلات فراوانی روبرو است در نتیجه برای حل این مشکلات مهندسان فراوانی را استخدام کرده‌ است، اما زمان عرضه‌ی iWatch چه زمانی‌است؟

 


ادامه مطلب ...

 همان‌طور که می‌دانید گوگل ساعاتی پیش رسماً نکسوس ۵ را با اندروید ۴٫۴ معرفی کرد. با وجود این‌که سخت‌افزار نکسوس ۵ را پیش از این کاملاً می‌شناختیم اما اندروید ۴٫۴ تازه و جدید است و باید ویژگی‌های جدیدش را بشناسیم.


طراحی جدید

Android-4.4-homescreen

 

 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ در مواجهه با اندروید ۴٫۴ اولین چیزی که توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند طراحی کم و بیش متفاوت رابط کاربری اندروید است که آن را ساده‌تر و تمیزتر از گذشته می‌کند. نوار اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌ها و همچنین نوار مرور پایین صفحه محل قرار گرفتن دکمه‌های نرم‌افزاری حالا شفاف شده و پس‌زمینه مشکی ندارد. همچنین وقتی وارد اپلیکیشن‌های تمام صفحه شوید هر دو نوار به صورت کامل محو می‌شوند تا از فضای صفحه‌نمایش نهایت استفاده را ببرید؛ گوگل این قابلیت را Immersive mode می‌نامد. لانچر جدید اندروید ۴٫۴ از فونت Roboto Condensed استفاده می‌کند که کمی حس و حال سادگی و سبکی بیشتری را منتقل می‌کند.



ادامه مطلب ...

 لومیا 520 کلید موفقیت نوکیا در بالا بردن فروش خود در سه‌‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی بوده است، بطوریکه بسیاری از کارشناسان بالارفتن سهم ویندوزفون در میان پلتفرم‌های تلفن‌های هوشمند را مدیون لومیا 520 می‌دانستند. از‌ این‌رو نوکیا برای ادامه‌ی موفقیت این تلفن‌هوشمند، نسخه‌ی جدید آن را به بازار عرضه کرد.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 213
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 985
بازدید کل : 424686
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1